Saç Mezoterapisi

Saç Mezoterapisi Nedir?

En çok uygulanan estetik işlemlerinden biri olan saç mezoterapisi, saçlarda meydana gelen sorunların ortadan kaldırılmasına olanak sağlıyor. Özellikle de saç köklerine uygulanmakta olan bu işlemler sayesinde, erkekler de kadınlar da saçlarıyla artık çok daha barışık bir şekilde yaşamaya devam edebilirler. En çok meydana gelen saç sorunlarından birisi kökten dökülme koparak dökülme ya da kelleşme sorunudur. Erkeklerde de bayanlarda da ortaya çıkan bu sorunlar hem fiziksel açıdan hem de sağlık açısından ve sosyal açıdan travmalara neden olabiliyor.

Özellikle de saçlarını son derece aktif bir şekilde kullanmayı seven kişiler için, dökülme ve kelleşme sorunları çok daha ön plana çıkıyor. Sizler de  bu sorunlardan yana dert yanıyorsanız, mezoterapi uygulaması sayesinde saçlarınızı sağlığına kavuşturabilirsiniz. İçerisinde vitamin, aminoasitler ve minerallerin yer aldığı solüsyonlar, tıbbi tabanca kullanılarak saç derisine ve saç köklerine enjekte edilir. Böylece saç kökleri beslenir ve saç sorunları da kısa sürede etkili bir biçimde ortadan kalkar.

Saç Mezoterapisi Ne Kadar Etkili Bir Yöntemdir?

Son dönemlerde çok daha fazla adından söz ettirmekte olan saç mezoterapisi sayesinde neredeyse yaptıran herkes memnuniyetini %99 oranında dile getiriyor. Bu uygulama, saçların ihtiyacı olan tüm vitaminleri, mineralleri, aminoasitleri ve özellikle de yüzey genişletici değerleri saç derisine sağlayan bir işlemdir.  Kafa derisinin saçlı ve saçsız olmasına bağlı olarak etkililiğinde de artış meydana gelen bir yöntemdir. Etkisi oldukça uzun süren mezoterapi işleminin saçlara uygulandığı zaman etkili bir yöntem olduğunu da çok net bir şekilde görebilirsiniz. Aynı zamanda eğer uygulanacak olan bölgede saç mevcutsa 1 birim etki meydana gelir. Eğer uygulanacak olan bölgede saç mevcut değilse, 8 birim etki göstererek sonuçlara çok daha kısa sürede ulaşım sağlanır.

Saç Mezoterapisi Nasıl Uygulanır?

Her geçen gün daha fazla kişi tarafından yaptırılmakta olan ve daha gelişmiş bir şekilde uygulanmakta olan saç mezoterapisi , bir klinik teknik kullanılarak uygulanır. Klinik ortamda yapılan en yaygın işlemlerden birisidir. Saça uygulanan bu işlem en çok tercih edilen yöntemlerinden birisidir. Saç derisinde, köklerinde meydana gelen tüm sorunları ortadan kaldırır. Aynı zamanda tabanca ile uygulanan kısma geçilmeden önce masaj yapılır. Saç masajında saç dipleri buhar verilerek yumuşak hale getirilir.

Saç Mezoterapisi Etkisini Ne Kadar Sürede Gösterir?

Oldukça etkili bir yöntem olduğu bilinen saç mezoterapisi, etkisini uzun süre göstermekte olan bir yöntem olarak da bilinir. En üstün özelliklere ve etkililiğe sahip olan estetik işlemlerden birisidir. Saç derisine ve saç köklerine uygulanan ve tamamen medikal bir işlem olarak yapılan mezoterapi, kişiden kişiye etkisini farklı şekillerde de gösterebilir. Saç derisinin tipine bağlı olarak ve saç köklerinin gücüne bağlı olarak etkisinin süresinde de uzama ya da kısalmalar meydana gelebilir.

Saç Mezoterapisi Hangi Sıklıkla Yapılır?

Saç köklerine ve saç derisine uygulanmakta olan saç mezoterapisi yaklaşık olarak 8 seanslık bir süreçtir. Bu seansların ilk 4’ü, bir hafta içerisinde uygulanır. Kalan dört seans ise 15 gün arayla uygulanmaya devam eder. Seans aralarında bulunan zaman aralıkları ise ilk 4 seans için 11 gün, son 4 seans için 22 gündür. Tüm seanslar tamamlandıktan sonra da aylık periyod uygulamalarına geçilir. Böylece uygulama yüksek kalite standartlarına göre hayata geçirilmiş olur.

Saç Mezoterapisi Kimler İçi Uygundur?

En çok merak edilen konulardan biri de saç mezoterapisi işlemlerinin kimler için hangi durumlarda uygun olduğudur. 18 yaşını doldurduktan sonra saç köklerinde ve derisinde sorunlar meydana gelen herkes için uygun olan bir işlemdir. Çok aşırı miktarda saç dökülmesi olan, saç kıranla mücadele eden, saçlarda kırık uçları ve bölünmüş uçları bulunan, saç derisinde kuruluk ve çizikler meydana gelen, kepek görünümü aşırı derecede olan, yağ bezlerinde meydana gelen bozukluktan ötürü kafa derisinin çok yağlı görünmesi mezoterapi uygulaması için önemli sorunlardır. Özellikle de dökülme sonrasında kellik sorunu başlayanlar ve saç derisinde ağrılar meydana gelenler için de oldukça uygun bir işlemdir.

Saç Mezoterapisinin Saçlara Faydaları Nelerdir?

İhtiyaç duyulduğu andan itibaren yaptırılan saç mezoterapisi faydaları oldukça göze çarpan bir işlemdir. Bu işlem uygulamaları tüm seanslar bittikten sonra etkilerini göstermeye daha yüksek seviyede devam eder. Saç kırıklıkları ve saç uçlarında yer alan bölünmeler ortadan kalkar. Saçlar çok daha dolgun görünmeye başlar. Çok daha parlaklık ve hacim kazanmaya başlar.  Saç yağlanmaları ve aşırı kepeklenme sorunları ortadan kalkar.

Zayıflamış olan saç telleri yeniden güçlenir. Saçların kökleri daha da güçlü hale getirilerek daha uzun ve daha gür saçlara sahip olmanız da sağlanır. Oldukça etkili bir şekilde uygulanmakta olan ve tamamen alanında uzman olan doktorlar tarafından uygulanan bu işlem sayesinde artık sizler de saç sorunlarınıza gönül rahatlığıyla veda edebilirsiniz.

Saç Mezoterapisi Neden Yapılır?

Saç köklerinde ve saç derisinde, saçların ucunda ve saç tellerinde meydana gelen sorunlara veda etmek için saç mezoterapisi uygulamasına yer verilir. Saç dökülmeleri, saç yağlanması, saç kepeklenmesi, saç kopması ve kırılması gibi tüm sorunlardan kurtulmak için bu yöntem denenir. Hem kısa sürede hem de etkili bir şekilde sonuçlar elde edilir.

Saç Mezoterapisi Ağrılı Mıdır?

En başarılı estetik uygulamaları arasında yer alan saç mezoterapisi sayesinde saçlarınızda ve saç diplerinde bulunan tüm sorunlar ortadan kalkar. Başarısıyla adından söz ettiren ve uygulanan yöntemlerin tamamen cerrahi yöntemler olmasından dolayı mezoterapi yönteminde ağrı ya da acı hiçbir şekilde hissedilmez. Lokal anestezi altında uygulanmakta olan bu işlem esnasında da, sonrasında da hiçbir acıya maruz kalmadan saçlarınızın sağlığına kavuşmasına şahit olabilirsiniz.

Saç Mezoterapisi Seansları

Toplamda 8 seansta bitirilmekte olan saç mezoterapisi, saçlarda bulunan sorunlara göre tercih edilen cerrahi yöntemler ile elde ediliyor. Oldukça yüksek başarılar elde edilmekte olan mezoterapi sayesinde saçlar daha gür, dolgun, parlak ve daha hacimli bir hale geliyor. Aynı zamanda bu seanslar ilk haftalarda 4 seans şeklinde, daha sonra 15 günde bir 4 seans şeklinde düzenleniyor. Seans aralıklarında ilk zamanlar 11 günlük bir süreç, son zamanlarda ise 22 günlük bir süreç bırakılıyor. Böylece tam anlamıyla uygulaması tamamlanan bu mezoterapi yöntemi sayesinde saçlarınız düzenli bir periyod içerisinde kendisine gelebiliyor.

Bu seanslara başlanabilmesi için, mezoterapiye ihtiyaç duyulan sebeplerin de bilinmesi gerekiyor.

• Stresten kaynaklı saç dökülmeleri meydana geldiği takdirde mezoterapi uygulaması yapılabilir.
  • Mevsimsel olarak saç dökülmeleri meydana geldiği takdirde mezoterapi uygulaması yapılabilir.
  • Metebolik, fiziksel ya da psikolojik açıdan saçlarda kopma meydana geldiği  takdirde bu uygulamaya başlanabilir.
  • Alopecia Areata olarak bilinen saç hastalığında mezoterapi oldukça etkili bir tedavi yöntemi olarak kullanılır.
  • Saç kıran hastalığında, saçlarda bölgesel olarak para boyutlarında dökülme ve kelleşmeler meydana geldiğinde bu tedavi yöntemi kullanılır.
  • Çevresel faktörlerin yanı sıra genetik faktörlerden ötürü de saç problemleri meydana gelirse, mezoterapi en etkili yöntemlerden biri olarak devreye girer.
  • Hamilelik ve doğumdan sonra da bu tedavi yöntemi tercih edilebilir.